The title of your home page You could put your verification ID in a comment Or, in its own meta tag Or, as one of your keywords Your content is here. The verification ID will NOT be detected if you put it here. بررسی دلایل خطرات آنتن های BTS
 
دانشگاهی
مدیریت ارشد وب
 
 

 بررسی دلایل خطرات آنتن های BTS

آنتن های BTS  به عنوان دکل های مخابراتی برای آنتن دهی تلفن های همراه در برخی از ساختمان های مسکونی نصب شده است و این در حالی است که متخصصان معتقدند که امواج الکترو مغناطیس که به طور عمده به دنبال نصب این دکل ها منتشر می شود باعث نصب بروز مشکلات خونی و مغزی می شود و ممکن باعث شود زندگی مردم را با مشکل مواجه کند، در برخی از موارد گفته می شود برای محیط زیست مشکلاتی ایجاد کند و نیز باعث کوچ برخی از پرندگان می شود.
برنامه سلام ایران برای اطلاع از جزئیات این گفته ها با مرتضی طلایی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران گفتگو کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در برنامه سلانم ایران عنوان کرد: متاسفانه ما شاه این هستیم که برخی از هموطنان با پرداخت مبالغ ناچیزی که برخی از شرکت هایی که به شرکت های نصب این دکل ها مشکلاتی را اول برای خودشان ایجاد می کنند زیرا این امواج ابتدا محیط اطراف خود را تحت تاثیر قرار می دهد.
وی افزود: متاسفانه ما زمانی متوجه شدیم که تعداد زیادی از این دکل ها نصب شده بود و همکاران ما کارشناسی و بررسی کردند و متوجه شدند که این دکل ها عوارض زیادی دارند تا جایی که شورای شهر تهران ورود پیدا کرد و چند کار را همزمان انجام داد و از شهردای تهران خواست از طریق مذاکره با دستگاه های زیربط همکاری کنند تا با ساماندهی و سازمان دهی نصب این دکل ها در سطح شهر تهران اقداماتی را صورت دهند.
طلایی در ادامه درباره نحوه مقابله با نصب این دکل ها گفت: یکی از این اقدامات پیگیری از طریق مخابرات و خود این شرکت ها است که باید هماهنگ شوند تا در چارچوب قوانین مشخصی این کار صورت گیرد تا کنترل شده باشد تا نه تنها عواقب مغناطیسی این دکل ها بلکه منظره شهری را این دکل ها به هم می زنند و دیگر اینکه با همکاری دستگاه های قضایی دنبال این موضوع باشیم که آنهایی که بدون مجوز نصب کرده اند که یا شاکی دارند و یا حتی شاکی ندارند مدیریت شهری نسبت به نصب این دکل ها اعتراض داشته باشند می توانیم با همکاری دستگاه ها دکل ها را جمع آوری کنیم و نکته دیگر اینکه که اطلاع رسانی کنند تا مردم خودشان اجازه ندهد که دکل ها نصب شوند.
وی در انتها اشاره کرد: ما اگر خودمان اقدام کنیم می توانیم با همکاری مدیریت شهری این دکل ها را در جایی نصب خواهیم کرد که کمترین ضرر را داشته باشد.

 تهیه و تنظیم: سیما پاتیمار- پایگاه اطلاع رسانی رادیو ایران

مشروح گفتگو را از اینجا بشنوید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
بهمن 1390
دی 1390
اسفند 1389 بهمن 1389
افزایش آمار بازدید
پيوندها

ما را با نام افزایش بازدید رایگان سایت و وبلاگ لینک کنید و ادرس خود را نیز ثبت کنید







ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 901
بازدید کل : 152925
تعداد مطالب : 411
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1

 
 
 
افزایش آمار بازدید